Direktlänk till inlägg 16 november 2010

en hyllning till dig <3

Av Pernilla - 16 november 2010 22:44

Det är sant, det finns ingen annan för mig. Lite cheese jag vet,vi är ju egentligen inte den romantiska typen. Men du gör mig lycklig. Vill bara att du ska veta det...

__________________________________________________


I could feel it from the start
Couldn't stand to be apart
Something 'bout ya caught my eye
Something moved me deep inside, now
I don't know what ya did boy, but you had it
And I've been hooked ever since
Told my mother, my brother, my sister, and my friends
Told the others, my lovers, both past and present tense
That every time I see you everything starts making sense

Ain't no other man can stand up next to you
Ain't no other man on the planet does what you do
You're the kinda guy a girl finds in a blue moon
You got soul, you got class, you got style, you're bad ass
Ain't no other man, it's true
Ain't no other man but you

Never thought I'd be alright
'Till you came and changed my life
What was cloudy now is clear, yeah yeah
You're the light that I needed
You got what I want boy, and I want it
So keep on giving it up
So tell your mother, your brother, your sister, and your friends
Tell the others, your lovers, better not be present tense (mhm)
'Cause I want everyone to know that you are mine and no one else's
Whoa, oh, oh

Ain't no other man can stand up next to you
Ain't no other man on the planet does what you do
You're the kinda guy a girl finds in a blue moon
You got soul, you got class, you got style, you're bad ass
Ain't no other man, it's true
Ain't no other man but you


You are there when I'm a mess, and
Talk me down from every ledge, and
Give me strength,
Boy, you're the best, and
You're the only one who's ever
Passed every test!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 5 juni 2012 22:07

Oj oj, här har inte bloggats på länge... men lite beror det på att jag tillsammans med Linnea bloggar på en gemensam blogg om vår 8 veckor långa resa till Rwanda. Kolla här för att se hur det har gått för oss: http://mfsrwanda.blogspot.com/   ...

Av Pernilla - 12 februari 2012 01:35

Du kommer antagligen inte läsa detta och även om du gör det så kommer du inte förstå att det handlar om dig och om du mot all förmodan förstår att det handlar om dig så skulle du antagligen aldrig säga det till mig, för det är sådana vi är du och jag...

Av Pernilla - 8 februari 2012 20:10

Insåg att jag missat ett helt år här på bloggen så tänkte att jag skulle sammanfatta lite med en bildkavalkad!             ...

Av Pernilla - 3 april 2011 13:18

Vem där? En spegelbild på rymmen En speglvänd värld med den mörka dagen   En smal tjockis Ett sörjande glädjeknippe En skuggad kärlek   En uppånervänd speglbild på rymmen En övertygande skugga går lös Rädda mig Dra upp mig ...

Av Pernilla - 11 februari 2011 08:50

Efter mycket kaos och strul med bussar i detta snöoväder så har jag anlänt till Arlanda och väntar med spänning på flyget hem till Kalmar. Tyvärr så får inga flygen landa just nu på grund av snön. Det är väl stunder som dessa som man ska ta sig ti...

Ovido - Quiz & Flashcards