Alla inlägg under februari 2011

Av Pernilla - 11 februari 2011 08:50

Efter mycket kaos och strul med bussar i detta snöoväder så har jag anlänt till Arlanda och väntar med spänning på flyget hem till Kalmar. Tyvärr så får inga flygen landa just nu på grund av snön.Det är väl stunder som dessa som man ska ta sig tid att blogga. Full rulle har det vart så här långt i år. Hela tre tentor har hunnits med vilket föranledde festen där jag så stilfullt lyckades tappa mobilen tio meter från huset. Jag tog det som ett tecken och införskaffade en ny med tillhörande abbonomang följande dag.Mmm...spikade just det sista av MAX frukostpåse, det var gott! Nu är man ju som en ny människa. Har nog unnat mig lite väl mycket den här veckan, både mat och kläder. Igår köpte jag tex en syndigt snygg klänning inför helgens firande av både treårsdag och alla hjärtans dag.Nehe får väl se om det kommer något flyg.Puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards